0 0.00 €
Vaša košarica je prazna!
Dejanja Novost Posebna ponudba

Splošni pogoji poslovanja

Poslovno ime (sedež podjetja po registru) Aga24 Online, s.r.o.
Ulica in hišna številka Veľký Harčáš 139
Poštna številka in kraj 94501 Komárno
ID za gospodarske subjekte (IČO) 50704931
Davčna številka (DIČ) 2120459418
ID za DDV (IČ DPH) SK2120459418
Vpis v register Podjetje je vpisano v Poslovni register Okrožnega sodišča Nitra, oddelek Sro, vložek številka 42496/N
Bančni račun ČSOB
IBAN: SK65 7500 0000 0040 3409 8411
E-pošta info@inlea.si
Sprejem naročil prek spletne trgovine neprekinjeno (nonstop)
Delovni čas Ponedeljek do petek od 9.00 do 15.00 ure
Odgovorna oseba

 

Ing. Martin Roman

 

Poslovalnica

 

Nadzorni organ:
(po naslovih navedenih na naslednjih straneh)

Aga24 Online, s.r.o.
Veľký Harčáš 139
945 01 Komárno
Ponedeljek do petek od 8.00 do 16.00 ure

 

Inšpektorat Slovaške trgovinske inšpekcije v Nitre za Nitriansko regijo
Staničná 9, P.O. BOX 49A
950 50 Nitra 1
tel.: 037/7720 216
e-pošta: nr@soi.sk

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine (e-shopa)

Člen I.

Opredelitev pojmov

  1. Upravljavec spletne strani (e-shopa) je Aga24 Online, s.r.o., Veľký Harčáš 139, 94501 Komárno.

  2. Prodajalec je Aga24 Online, s.r.o., s sedežem Veľký Harčáš 139, 94501 Komárno.

  3. Kupec je vsak obiskovalec e-shopa, ki je preko e-shopa oddal naročilo. Za namene zakona št. 108/2024 Z. z. se za potrošnika šteje fizična oseba, ki pri sklepanju in izpolnjevanju potrošniške pogodbe ne deluje v okviru svoje podjetniške dejavnosti ali poklica.

  4. E-shop oziroma spletni trg je računalniški sistem, nameščen v omrežju internet z javnim dostopom, ki omogoča naročanje blaga in storitev na daljavo preko elektronske naprave.

  5. Blago ali storitev zajema vse izdelke, objavljene na straneh e-shopa, ki jih je mogoče naročiti (so označeni s ceno, ki ni nič).

  6. Kupec v celoti priznava elektronsko komunikacijo predvsem preko e-shopa, e-poštne komunikacije ter tudi telefonske komunikacije, če je nesporno, da prodajalec komunicira s kupcem ali z osebo, ki jo je kupec pooblastil.


Člen II.

Cena

  1. Vse cene, navedene pri izdelkih, so končne in vključujejo 23 % DDV.

  2. V primeru spremembe nabavne cene bo prodajalec v vsakem primeru o tem obvestil kupca. Kupec lahko zahteva prilagoditev naročila glede na veljavni cenik ali prekliče naročilo oziroma odstopi od prodajne pogodbe.

  3. V primeru napačno navedenih cen ima prodajalec pravico cene popraviti. Če je določen izdelek ali njegova cena napačno navedena zaradi tipkarske napake ali napačnih informacij, ima prodajalec pravico naročilo preklicati. O preklicu naročila bo prodajalec kupca obvestil po e-pošti.

Člen III.

Naročilo

  1. Naročilo nastane s potrditvijo postopka naročanja v e-shopu z izbiro blaga ali storitev s strani kupca, vključno s popolno izpolnitvijo naročilnega obrazca. Za pravilno obdelavo naročila je potrebno izpolniti zahtevane podatke v naročilu ter izbrati možnosti dostave in plačila za naročeno blago ali storitve.

  2. Kupec z oddajo naročila soglaša s ceno naročenega blaga in storitev, s čimer postane naročilo za potrošnika zavezujoče.

  3. S potrditvijo naročila s strani prodajalca nastane prodajna pogodba, ki jo je mogoče spreminjati, preklicati ali dopolnjevati le na podlagi medsebojnega dogovora med kupcem in prodajalcem, razen če zakon ali drug pravni predpis določa drugače. Potrditev naročila s strani prodajalca pomeni odpošiljanje blaga.

  4. Kupcu je po oddaji naročila v e-shopu samodejno generirano e-poštno sporočilo s potrditvijo prejema naročila s strani e-shopa. To e-poštno sporočilo ne pomeni potrditve naročila v smislu odstavka 3 tega člena.

  5. Kupec je z oddajo naročila zavezan k plačilu kupnine za naročeno blago.

  6. V primeru pomanjkanja zalog, spremembe nabavne cene ali dobavnega roka bo prodajalec v vsakem primeru o tem obvestil kupca. Kupec lahko naročilo posodobi ali prekliče oziroma odstopi od prodajne pogodbe.

  7. Če prodajalec kljub največjemu trudu ne more izpolniti naročila ali njegovega dela v roku za obdelavo naročila, na primer ker blago ni več v proizvodnji, ni na voljo pri proizvajalcu ali na zunanjem skladišču dobavitelja, je proizvajalec izvedel tako pomembne spremembe, da naročila ni mogoče izvesti, ali zaradi višje sile, lahko naročilo prekliče in o tem obvesti kupca po e-pošti. Prav tako ima prodajalec pravico preklicati naročilo, če je kupec v naročilu navedel neresnične ali zavajajoče podatke, ki jih ni mogoče preveriti, na primer napačen e-poštni ali telefonski kontakt. Če je kupec že plačal predujem, mu je prodajalec dolžan znesek vrniti v 14 dneh. Če je kupec naročilo plačal prek spleta s kartico, bodo sredstva vrnjena na enak način, kot je bila opravljena prvotna transakcija, ali na drug način, predhodno dogovorjen z imetnikom kartice.

Člen IV.

Plačilni pogoji

  1. Za blago in storitve v e-trgovini je mogoče plačati na naslednje načine:
    a. plačilo po povzetju (plačate neposredno kurirju ob prevzemu blaga),
    b. plačilo na podlagi predračuna – vnaprej, blago bo odposlano po prejemu sredstev na naš račun,
    c. plačilo na podlagi računa z rokom zapadlosti, navedenim na računu,
    d. plačilo z darilnim bonom.

  2. Darilni bon predstavlja predplačano vsoto denarnih sredstev, ki jih lahko kupec uporabi pri nakupu, pod pogojem, da je na bonu še dovolj razpoložljivih sredstev. Datum veljavnosti bona je naveden na njem. Nominalno vrednost darilnega bona je mogoče dogovoriti s kupcem.

  3. Doplačila za posamezne načine plačila so navedena v čl. VI teh splošnih pogojev poslovanja.

  4. Prodajalec lahko kupcu ponudi naslednje možnosti popustov:
    a. popust za ponovni nakup,
    b. popust na podlagi enkratnega kupona za popust.

  5. Dodeljenih popustov ni mogoče medsebojno seštevati.

Člen V.

Pogoji dostave

  1. Prodajalec je dolžan kupcu poslati blago v 30 dneh od oddaje naročila, razen če se stranki ne dogovorita drugače ali če pri izdelku ni navedeno daljše dobavno obdobje.

  2. Če je blago na zalogi, ga prodajalec odpošlje glede na svoje zmogljivosti v najkrajšem možnem času.

  3. Izdelek označen kot »na zalogi« dostavljamo v 3–5 delovnih dneh.

  4. Če naročilo vključuje več izdelkov in storitev, od katerih del ni na zalogi, o tem kupca obvestimo in mu ponudimo možnost delne dostave.

  5. Skupaj z blagom prejme kupec račun (davčni dokument), navodila za uporabo ter ostalo dokumentacijo, ki jo za izdelek ali storitev priskrbi proizvajalec.

  6. Za kraj izpolnitve obveznosti se šteje kraj, kamor je blago dostavljeno.

  7. Prodajalec dostavlja blago kupcu prek:
    a. kurirske službe,
    b. osebnega prevzema na mestu, ki ga kupec določi v naročilu,
    c. lastnega prevoza prodajalca.

  8. Uporabnik bo po nakupu v spletni trgovini vključen v bazo prejemnikov e-novic spletne trgovine in bo imel možnost prejemati obvestila o novostih in posebnih ponudbah. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi iz baze e-novic s klikom na povezavo »Odjava« v prejetem e-sporočilu.

Člen VI.

Stroški dostave, embalaže in možnosti plačila

Glej način dostave.

Plačilni pogoji:

  • plačilo po povzetju,

  • plačilo vnaprej z bančnim nakazilom,

  • plačilo s plačilno kartico.

Za pošiljke nad 31 kg – stroški dostave in dobavni rok se določijo individualno po dogovoru.

  1. Prodajalec se lahko s kupcem dogovori tudi za drugačen kot standarden (zgoraj naveden) postopek pošiljanja blaga ali storitev ter za ceno teh storitev.

  2. Prodajalec lahko kupcu pošlje takoj dostopno blago in preostanek naročila dostavi naknadno v zakonskem roku, pod pogojem, da kupcu ni zaračunan noben dodaten strošek dostave, razen tistega, ki je bil že vračunan v naročilu.


Člen VII.

Prenos lastninske pravice

  1. Lastninska pravica preide s prodajalca na kupca šele v trenutku popolnega plačila celotne kupnine za predmet prodajne pogodbe.

  2. Za blago ali storitve, na katere se še vedno nanaša lastninska pravica prodajalca, si prodajalec v primeru uveljavljanja reklamacije s strani kupca pridržuje pravico obravnavati reklamacijo šele po popolnem plačilu predmeta prodajne pogodbe.

Člen VIII.

Preklic kupoprodajne pogodbe

  1. Kupec ima pravico preklicati naročeno blago ali storitev v roku 24 ur od sklenitve kupoprodajne pogodbe brez odpovednega stroška pri blagu, ki je izdelano po meri, po posebnih zahtevah potrošnika ali posebej za enega potrošnika.

Člen IX.


Pravica potrošnika do vračila blaga brez navedbe razloga in obvestilo potrošnika

  1. Potrošnik ima na podlagi Zakona št. 102/2014 Z. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na daljavo ali izven poslovnih prostorov prodajalca in o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov (v nadaljevanju „Zakon“) v skladu z določbami člena 7 in naslednjih pravico, da odstopi od kupoprodajne pogodbe v 14 koledarskih dneh od dneva prevzema blaga. Če je predmet pogodbe dobava blaga, ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe tudi pred dostavo blaga.

  2. Potrošnik mora, če želi uveljaviti to pravico, pisno odstopilo od kupoprodajne pogodbe osebno dostaviti najpozneje zadnji dan določenega roka na kontaktni naslov prodajalca ali ga poslati po pošti najpozneje zadnji dan roka na naslov, ki je naveden v kontaktih. Potrošnik je dolžan po obvestilu o odstopu od pogodbe poslati ali osebno dostaviti predmet pogodbe, od katere odstopa, skupaj z vso dokumentacijo – npr. original račun, navodila in drugo dokumentacijo, ki mu je bila dostavljena skupaj z blagom, najpozneje v 14 dneh od dneva odstopa (§10 odstavek 1 Zakona). Priporočamo kupcem, da si za lastno potrebo izdelajo kopijo računa in blago pošiljajo priporočeno ter kot zavarovano pošiljko. Za odstop od pogodbe lahko uporabite naslednji obrazec: Odstop od kupoprodajne pogodbe, sklenjene na daljavo, v katerem je treba izpolniti vsaj podatke označene z „*“ – zvezdico.

Naslov za vračilo blaga:
Aga24 Online, s.r.o.
Veľký Harčáš 139
Komárno 94501

ali

Packeta Adriatic d.o.o
ID za vračilo pošiljke: 98934966
ime pošiljatelja
Tržaška cesta 40 1000 Ljubljana

  1. Blaga nam ne pošiljajte po povzetju, takšne pošiljke ne bodo sprejete.

  2. Upravljavec spletne trgovine bo vrnil plačilo za blago/storitev vključno s stroški pošiljanja v skladu z določbami člena 9, odstavek 3 Zakona št. 102/2014 v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, vendar denarja ne sme vrniti prej, kot prejme blago ali potrošnik dokaže pošiljanje blaga, razen če je prodajalec predlagal, da blago sam prevzame.

  3. Stroške vračila blaga nosi potrošnik.

  4. Pravica do odstopa od pogodbe ne velja za blago in storitve, ki so določene v členu 7, odstavek 6, točke a) do l) Zakona št. 102/2014.

  5. Potrošnik nosi odgovornost za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki je nastalo zaradi njegove uporabe, ki presega potrebno za ugotavljanje funkcionalnosti in lastnosti blaga.

Člen X.


Pravice in obveznosti pogodbenih strank

  1. Pogodbeni stranki sta prodajalec in kupec.

  2. Kupec je dolžan:
    a. prevzeti naročeno blago,
    b. plačati prodajalcu dogovorjeno kupnino za blago,
    c. ob prevzemu preveriti nepoškodovanost embalaže oziroma tudi samega blaga.

  3. Prodajalec je dolžan:
    a. dostaviti kupcu blago v zahtevani kakovosti, količini in po dogovorjeni ceni,
    b. skupaj z blagom ali naknadno poslati kupcu vse dokumente v zvezi z blagom, kot so na primer račun za blago, reklamacijski list, navodila za uporabo v kodificirani obliki slovenskega jezika.


Člen XI.


Varstvo osebnih podatkov
Podjetje Aga24 Online, s.r.o. kot upravljavec obdeluje osebne podatke strank v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov ter o prostem pretoku takšnih podatkov in o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) ter v skladu z Zakonom št. 18/2018 Z. z. o varstvu osebnih podatkov in o spremembah ter dopolnitvah nekaterih zakonov. Informacije o varstvu osebnih podatkov so vsebovane v Pravilih o obdelavi osebnih podatkov, ki so na voljo na spletni strani: https://www.inlea.si/obvestilo-o-obdelavi-osebnih-podatkov


Člen XII.


Povračilo škode v primeru neprevzema blaga

  1. Prodajalec ima pravico do povračila škode (v skladu z določbami čl. 420 in naslednjimi Obligacijskega zakonika), če je kupec naročil blago, ki ga ni preklical oziroma od pogodbe ni odstopil, hkrati pa blaga ni prevzel od dostavljavca ali po pozivu prodajalca v primeru osebnega prevzema ni prevzel blaga v določenem roku za prevzem. S tem ravnanjem je kupec kršil svojo obveznost iz člena X, točka 2, črka a), po kateri je dolžan prevzeti naročeno blago.

  2. Pri določitvi višine odškodnine prodajalec upošteva predvsem stroške dostave in z njimi povezane pristojbine v primeru pošiljanja blaga, stroške pakiranja, odprave in administracije naročila ter vse druge stroške, ki so mu nastali z izvedbo zadevnega naročila, hkrati pa ima pravico zaračunati tudi izgubljeni dobiček.

  3. Prodajalec ima pravico, da se odpove pravici do povračila škode ali to pravico uveljavlja le delno.

Člen XII.


Povračilo škode v primeru neprevzema blaga

  1. Prodajalec ima pravico do povračila škode (v skladu z določbami § 420 in naslednjimi Obligacijskega zakonika), če je kupec naročil blago, ki ga ni preklical oziroma od pogodbe ni odstopil, hkrati pa tega blaga ni prevzel od dostavljavca ali po pozivu prodajalca v primeru osebnega prevzema blaga ni prevzel v določenem roku za prevzem. S tem ravnanjem je kupec kršil svojo obveznost iz člena X, točka 2, črka a), po kateri je dolžan prevzeti naročeno blago.

  2. Pri določitvi višine odškodnine prodajalec upošteva predvsem stroške dostave in z njimi povezane pristojbine v primeru pošiljanja blaga, stroške pakiranja, odprave in administracije naročila ter vse druge stroške, ki so mu nastali z izvedbo zadevnega naročila. Poleg tega ima pravico zaračunati tudi izgubljeni dobiček.

  3. Prodajalec ima pravico, da se odpove pravici do povračila škode ali to pravico uveljavlja le delno.

Člen XIII.


Končne določbe

  1. Prodajalec si pridržuje pravico do sprememb in dopolnitev teh splošnih pogojev poslovanja in reklamacijskih pogojev tudi brez predhodnega obvestila kupca. V primeru spremembe splošnih pogojev poslovanja ali reklamacijskih pogojev se celoten postopek nakupa ravna po tistih splošnih pogojih poslovanja, ki so bili veljavni v trenutku oddaje naročila s strani kupca in so dostopni na spletni strani prodajalca.

  2. Neločljiv del teh splošnih pogojev poslovanja so tudi reklamacijski pogoji.

  3. Z oddajo naročila kupec potrjuje, da je prebral splošne pogoje poslovanja kot tudi reklamacijske pogoje.

  4. Ti pogoji so bili pripravljeni v okviru projekta certificiranja spletne trgovine nakupujbezpecne.sk.

  5. Ti splošni pogoji poslovanja in reklamacijski pogoji so na voljo za vpogled kupcem na sedežu podjetja ter so objavljeni na spletni strani e-trgovine.

  6. Če potrošnik ni zadovoljen z načinom, kako je prodajalec rešil njegovo reklamacijo, ali če meni, da je prodajalec kršil njegove pravice, ima možnost, da se obrne na prodajalca z zahtevo po odpravi pomanjkljivosti. Če prodajalec na zahtevo po odpravi odgovori negativno ali nanjo ne odgovori v 30 dneh od njenega prejema, ima potrošnik pravico, v skladu s § 12 zakona št. 391/2015 Z.z. o alternativnem reševanju potrošniških sporov ter o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov, vložiti predlog za začetek alternativnega reševanja spora. Pristojni organ za alternativno reševanje potrošniških sporov s ponudnikom spletne trgovine je Slovenska trgovinska inšpekcija (www.soi.sk) ali druga pristojna pooblaščena pravna oseba, vpisana v seznam subjektov za alternativno reševanje sporov, ki ga vodi Ministrstvo za gospodarstvo Slovaške republike (http://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1), pri čemer ima potrošnik pravico izbrati, na kateri izmed navedenih subjektov alternativnega reševanja potrošniških sporov se bo obrnil. Potrošnik lahko za vložitev predloga za alternativno reševanje spora uporabi tudi platformo za spletno reševanje sporov, ki je dostopna na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacije o morebitnih pristojbinah za predlog so dostopne na spletnih straneh posameznega subjekta za alternativno reševanje sporov.

  7. Razmerja, ki niso posebej urejena s temi splošnimi pogoji poslovanja in njihovimi neločljivimi deli (priloge), se ravnajo po ustreznih določbah predvsem Zakona št. 40/1964 Zb., Zakona št. 250/2007 Z.z., Zakona št. 102/2014 Z.z., Zakona št. 122/2013 Z.z., Zakona št. 22/2004 Z.z. ter Zakona št. 513/1991 Z.z.

  8. Ti splošni pogoji poslovanja skupaj z njihovimi neločljivimi deli začnejo veljati in se uporabljajo od 1. februarja 2016 dalje.

Reklamacijski pogoji spletne trgovine (e-shopa)

Neločljiv del splošnih pogojev poslovanja

  1. Reklamirati je mogoče le blago, ki je bilo kupljeno pri prodajalcu in je v lasti potrošnika.

  2. Če je kupec potrošnik (fizična oseba, ki ne deluje v okviru svoje podjetniške dejavnosti, zaposlitve ali poklica), se za vse ponujeno blago zagotavlja garancija v trajanju 24 mesecev, razen če je pri blagu navedeno drugače, in se postopa v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Obligacijskim zakonikom ter temi reklamacijskimi pogoji. Če je kupec naročil rabljeno blago in je bil o tem obveščen, znaša garancijska doba 12 mesecev. Če kupec ni potrošnik, se postopa v skladu z določbami Gospodarskega zakonika, garancijska doba pa znaša 1 leto, pri čemer se za te reklamacije ti reklamacijski pogoji ne uporabljajo.

  3. Garancijska doba začne teči na dan prevzema blaga od dostavne službe ali neposredno od prodajalca, če kupec blago prevzame osebno.

  4. Kupec je dolžan reklamacijo uveljaviti nemudoma pri prodajalcu, takoj po odkritju napake.

  5. Odgovornost za napake ne velja za napake, nastale zaradi naslednje uporabe:

  • če je napaka nastala zaradi mehanske poškodbe izdelka s strani kupca,

  • zaradi nepravilnega ravnanja z izdelkom, ki ni v skladu z navodili za uporabo,

  • zaradi uporabe blaga v pogojih, ki po vlagi, kemičnih ali mehanskih vplivih ne ustrezajo naravnemu okolju blaga v skladu z navodili,

  • zaradi zanemarjanja nege in vzdrževanja blaga,

  • zaradi poškodb blaga zaradi prekomerne obremenitve,

  • zaradi uporabe blaga v nasprotju s pogoji navedenimi v dokumentaciji, splošnimi načeli, tehničnimi normativi ali varnostnimi predpisi oziroma z drugimi kršitvami garancijskih pogojev.

  1. Odgovornost za napake je izključena tudi v primeru napak, ki so nastale zaradi višje sile.

  2. Odgovornost za napake prav tako ne velja za običajno obrabo blaga (ali njegovih delov), ki je posledica uporabe blaga. Napaka ni lastnost izdelka z omejenim rokom trajanja ali rokom uporabnosti, ki je lahko omejen na krajše obdobje. Minimalni rok trajanja, rok uporabnosti, rok porabe ali podoben rok je naveden na izdelku, če je takšna oznaka za izdelek obvezna.

  3. Reklamirano blago je treba poslati na naš naslov, naveden spodaj, vendar ne s plačilom po povzetju, ali ga osebno dostaviti na kontaktni naslov. Blago je treba primerno zapakirati, da se med prevozom ne poškoduje; priporočamo, da ga pošljete priporočeno ali kot zavarovano pošiljko. K blagu je treba priložiti kopijo računa ter opis napake oziroma priporočamo izpolnjen reklamacijski obrazec skupaj z računom. Reklamacijo je mogoče poslati pisno (po pošti), po e-pošti ali osebno.

  4. Prodajalec bo potrdil prejem reklamacije in kupcu izdal potrdilo o uveljavljanju reklamacije v ustrezni obliki. Za dan uveljavitve reklamacije se šteje dan njenega prejema pri prodajalcu. Če potrdila ni mogoče izdati takoj, ga je treba izdati brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje pa skupaj z dokumentom o rešitvi reklamacije. Potrdilo o rešitvi reklamacije bo poslano pisno.

  5. Prodajalec je dolžan določiti način rešitve reklamacije takoj, v zapletenih primerih v 3 dneh od dneva uveljavitve reklamacije. V upravičenih primerih, zlasti če je potrebno zahtevno tehnično vrednotenje blaga, najpozneje v 30 dneh od dneva uveljavitve reklamacije. Po določitvi načina rešitve reklamacije prodajalec reklamacijo reši takoj, v utemeljenih primerih pa tudi kasneje. Vendar pa reševanje reklamacije ne sme trajati več kot 30 dni od dneva uveljavitve reklamacije. Po preteku 30-dnevnega roka za rešitev reklamacije ima kupec pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe in mu bo vrnjen celoten znesek za blago ali pa ima pravico do zamenjave blaga za novo.

  6. Pravice kupca pri uveljavljanju reklamacije:

  • če gre za napako, ki jo je mogoče odpraviti, ima kupec pravico, da se ta odpravi brezplačno, pravočasno in pravilno, pri čemer mora biti odpravljena brez nepotrebnega odlašanja,

  • kupec lahko namesto odprave napake zahteva zamenjavo blaga ali, če se napaka nanaša le na del blaga, zamenjavo dela, če prodajalcu zaradi tega ne nastanejo nesorazmerni stroški glede na ceno blaga ali resnost napake,

  • prodajalec lahko namesto odprave napake zamenja blago z brezhibnim blagom, če to kupcu ne povzroči večjih težav,

  • če gre za napako, ki je ni mogoče odpraviti in ki onemogoča pravilno uporabo blaga, ima kupec pravico do zamenjave blaga ali do odstopa od pogodbe. Enako pravico ima kupec tudi v primeru, ko gre sicer za odpravljive napake, če pa zaradi ponovne pojavnosti napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak blaga ni mogoče pravilno uporabljati,

  • če gre za druge neodpravljive napake, ima kupec pravico do primernega znižanja kupnine.

  1. Reklamacija se šteje za rešeno, ko se zaključi reklamacijski postopek z izročitvijo reklamiranega blaga, njegovo zamenjavo ali vračilom kupnine, s pisnim pozivom k prevzemu izpolnitve ali z utemeljenim zavrnitvenim sklepom. O izidu reklamacijskega postopka je potrošnik obveščen v zakonskem roku.

  2. Nepoškodovanost blaga oziroma nepoškodovanost embalaže (v skladu z navodili ob prevzemu blaga) je treba preveriti ob prevzemu blaga, saj se blago med prevozom lahko poškoduje. Kupcem priporočamo, da blago razpakirajo in si ga ogledajo v prisotnosti dostavljavca. S podpisom dostavljavcu kupec potrjuje, da je embalaža nepoškodovana.

  3. Ti reklamacijski pogoji so neločljiv del splošnih pogojev poslovanja, prodajalec pa si pridržuje pravico, da jih kadar koli spremeni brez predhodnega obvestila kupca.

  4. Kontakt:
    Aga24 Online, s.r.o., Veľký Harčáš 139, 94501 Komárno
    E-naslov: reklamacija@inlea.si